תחרות יציאה לטבע - 29/8-10/9

תחרות יציאה לטבע
שתפו בתמונות מהחופש ותזכו בערכת יציאה לטבע

רוצים לזכות בערכת יציאה לטבע חוויתית למשפחה? 
כל מה שעליכם/ן לעשות הוא- לעלות תמונה שלכם ולספר איך אתם שמרתם על הסביבה בחופש.
חמשת המקומות הראשונים יזכו בערכה נפלאה הזו! (השאר יזכו בתודה גדולה מאיתנו ומהטבע:) 
הערכה כוללת בין השאר מדריך מגוון מינים והקמת גינת ירק, פוסטר, שקית וספל רב פעמים ועוד ועוד…

הנה הלינק לתחרות בפייסבוק: https://www.facebook.com/EichotHasvivaBasharon/posts/2475490609176148

הנה תקנון התחרות: 

תקנון הגרלה בפייסבוק

  1. הגדרות

מבלי לגרוע משאר ההגדרות המופיעות בתוכנית זו, יפורשו המונחים הבאים בהתאם לאמור לידם, והוא כשאין כוונה אחרת משתמעת מתוכן העניין או מהקשר הדברים:

"תכנית ההגרלה"- ההוראות המופיעות בתכנית זו לפי העניין;

"תחרות"- ההגרלה שתוכנית זו חלה עליה במסגרת מבצע "__מתנת ערכה____________" שעורכת החברה;" החברה"- ___יחידה אזורית לאיכות הסביבה_______

"משתתף"- הוא זה אשר עמד בתנאי ההשתתפות בסעיף 3 להלן;

"צילום זוכה"- צילום שהועלה לעמוד הפייסבוק של החברה שהשתתף בהגרלה ונקבע ע"י החברה לפי הוראות סעיף 5 כצילום  המזכה את בעליו בהשתתפות בהגרלה לפי תכנית זו;   

"זוכה"- משתתף אשר העלה צילום בעמוד הפייסבוק של איכות הסביבה בשרון  מחשבון הפייסבוק הפרטי שלו; וזכה בועדת השיפוט

"הפרס"- הפרס בו יזכה הזוכה בהגרלה שתיערך כאמור בסעיף 9 לעיל; 

"המפקח"- האדם האמור בסעיף 12 להלן.       

בתכנית זו השימוש הינו בלשון זכר לצורכי נוחיות בלבד והוא מתייחס גם לנקבה.

 

  1. כללי

              2.1.          החל מיום 29.8.19 ועד יום 10.9.19 (להלן: "תקופת המבצע"), תערוך החברה מבצע תחרות בשם "__ערכת יציאה לטבע__________" כמתואר בתוכנית זו.

              2.2.          תכנית התחרות תמצא במשרדי היחידה וניתן יהיה לעיין בה בתיאום מראש ובשעות הקבלה המקובלות ללא כל תמורה.

              2.3.          החברה תהיה רשאית להאריך או לשנות את משך המבצע או תחילתו, לערוך הגרלות נוספות ולהוסיף פרסים, על פי שיקול דעתה הבלעדי, בכפוף לאישור המפקח על ההגרלה ולכל דין וכפי שיפורסם בדרך שתקבע החברה.

              2.4.          כל מס, ניכוי או דרישה לתשלום מס, מכל סוג שהוא, תהייה באחריות הזוכה ועל חשבונו בלבד החברה תהיה רשאית להעביר לשלטונות המס, אם יידרש לכך על פי דין, את פרטי הזוכים ולא תהיה חייבת בתשלום מס כלשהו בקשר לזכייה, למעט אם מוטלת עליה חובה על פי דין לעשות כן.

 

  1. התנאים להשתתפות בהגרלה

              3.1.          זכאים להשתתף בהגרלה פרטים אשר העלו צילום השתתפות בעמוד הפייסבוק של החברה תחת ________. במקרה והמשתתף הינו קטין, הוא מצהיר כי הוא בר רשות להשתתף בהגרלה. במקרה שקטין ייבחר כזוכה בפרס, יגיע הקטין עם אפוטרופסו למעמד הזכייה בפרס ויציג בפני החברה את תעודת הזהות שלו (ככל שיש לו) ושל אפוטרופסו. במקרה כזה הפרס יימסר אך ורק להוריו או אפוטרופוסיו החוקיים של הקטין הזוכה, בכפוף לחתימתם על אישור זכייה בשם הקטין, כמפורט בנספח ב'.

              3.2.          משתתפים אשר לא יעמדו בתנאי ההשתתפות ו/או ינקטו בפעולות בחוסר תום לב על מנת לזכות בפרס וכן משתתפים אשר פרטיהם האישיים לא מולאו במלואם ו/או יתבררו כשגויים, יפסלו וזכאותם לפרסים תבוטל על פי שיקול דעתה של החברה.

 

 

 

  1. אחריות

              4.1.           מבצע ההגרלות יערך בהתאם לכל דין ו/או חוק.

              4.2.          ככל שיוכח, כי רשלנות של החברה ו/או מי מטעמה מנעה מאדם כלשהו מלהשתתף במבצע או לזכות בזכייה כלשהי, יוגבל הפיצוי לו יהיה אדם זה זכאי לא יעלה על סך כולל של 250 ₪.

 

  1. תיאור המבצע

              5.1.          במהלך תקופת המבצע יתבקשו חברי המתחם בפייסבוק להעלות על קיר דף הפייסבוק העירוני שכתובתו ___________  צילום שצילמו וערכו.

              5.2.          המשתתפים בתחרות  יהיו משתמשים אשר ייכנסו לעמוד הפייסבוק של החברה, ואשר קיבלו על עצמם את כל תנאי התכנית ואשר העלו צילום השתתפות מחשבון הפייסבוק הפרטי שלהם. מבין כל המשתתפים יוגרל בסוף התקופה  ___10.9.19_______.
              5.3.          ההשתתפות בהגרלה אסורה על עובדיהם של החברה, שותפיהם ובני משפחותיהם ושל המפקח, עובדיו, ו/או שותפיו.

 

  1.  שיפוט ואופן ביצועה

              6.1.          בכפוף לאמור בסעיף 7 להלן, החברה תערוך ועדת שיפוט בתאריך __10.9.19____ בשעה שהחברה תקבע, כפי שיפורסם באתר המבצע ("מועד ההגרלה").

              6.2.          ההגרלה תבוצע על ידי החברה, בפיקוחה והדרכתה. נציג החברה יבחר באקראי את סרטון ההשתתפות הזוכה של משתתף אשר מילא אחר תנאי ההשתתפות בהגרלה.

              6.3.          אם יתקיימו נסיבות שבהן החברה תמצא לנכון לשלוף טופס השתתפות אלקטרוני נוסף, יהיה טופס זה הטופס הזוכה אשר יזכה את בעליו בפרס ולא יהיו לבעלי טופס ההשתתפות אלקטרוני הראשון שנשלף שום טענות כלפי החברה.

 

  1.  תוצאות השיפוט

              7.1.          תוצאות ההגרלה יפורסמו באתר המבצע (להלן: "מועד הפרסום") וכן תישלח לזוכה הודעה בדבר הזכייה לפייסבוק של הזוכה לפי חשבון הפייסבוק ממנו הועלה סרטון ההשתתפות.

              7.2.           תוצאות ההגרלה יהיו סופיות, מוחלטות ובלתי ניתנות לערעור.

 

  1.  שינוים בהגרלה

              8.1.          למרות האמור בסעיף 2.1 או בכל הודעה שהחברה תפרסם, בכל מקרה שהחברה תראה לנכון לעשות כן, לפי שיקול דעתה המוחלט, תהיה היא רשאית לדחות או להקדים את מועד ההגרלה (היום ו/או השעה), ו/או לשנות את מקום ההגרלה, שנקבעו בתוכנית זו ו/או בהודעה שתפורסם מטעם החברה, באופן שהחברה תמצא לנכון, לפי שיקול דעתה המוחלט, בכפוף לאישור המפקח ובכפוף לכל דין.

              8.2.          החברה תהיה רשאית לבצע כל שינוי בפרטי המבצע ו/או ההגרלה לרבות תנאי ההשתתפות, הפרסים ואופי המבצע והכל לא יאוחר ממועד פרסום תוכנית ההגרלה ו/או פרסום לגבי מועד ביצוע ההגרלה. מובהר כי כל שינוי כאמור יהווה חלק בלתי נפרד מתכנית הגרלה זו והוראות השינוי יגברו על הוראות תוכנית זו ככל שתהיה סתירה ביניהם. הוראות השינוי ימצאו בצמוד לתכנית ההגרלה במשרדי החברה.         

 

  1. הפרס

              9.1.          המשתתף אשר יעמודו בתנאי ההשתתפות המפורטים בתכנית זו, והטופס האלקטרוני שלו ייבחר בהגרלה כטופס הזוכה בפרס (להלן: "הפרס"), יזכה ב_ערכת מגוון מינים____________

              9.2.          למרות האמור לעיל בסעיף 9.1 שומרת החברה לעצמה את הזכות לשנות את הפרס ו/או שווי הפרס והכל בכפוף לאמור בסעיף 7 לעיל.

 

  1. מימוש הפרס

          10.1.          הזוכה יידרש למסור את שמו המלא ואת מספר תעודת הזהות שלו לא יאוחר מיום לאחר ההודעה על הזכייה לזוכה כאמור בסעיף 6 בכדי לקבל את הפרס. מימוש הפרס ייעשה ע"י הגעה ליחידה הסביבתית ש.מ., והצגת תעודת זהות על מנת לקבל את פרס הזכיה. זוכה אשר לא יגיע לאסוף את הפרס בתקופה של שבועיים מיום הזכיה, לא יהיה זכאי לקבל את הפרס.

          10.2.          כתנאי לקבלת הפרס יידרשו הזוכים להגיע עם תעודת הזהות ולהזדהות בפני נציג החברה על ידי הצגת תעודה מזהה, ולחתום על קבלת הפרס.

          10.3.          החברה תהא רשאית לפרסם בכל אמצעי פרסום שהוא את שם הזוכה ותמונתו, באופן ובמועדים שיקבעו על פי שיקול דעתה של החברה ובכפוף להוראות הדין .

          10.4.          מובהר כי עצם ההשתתפות במבצע תחשב להסכמת הזוכה לפרסום פרטיו כאמור והזוכה מוותר בזאת מראש על כל טענה ו/או תביעה בקשר לכך.

          10.5.          החברה ו/או מי מטעמה אינם מתחייבים למועד קבלת הפרס ליום ולשעה הנוחים לזוכה, אלא לשעות פעילות משרדי החברה.

          10.6.          אין באפשרות הזוכה להמיר או לשנות את הפרסים וצורת מסירתם בכל אופן שהוא.

 

  1. היתר לעריכת הגרלות           

ההגרלה שתכנית זו חלה עליה, תיערך על ידי החברה על פי היתר לעריכת הגרלות שניתן על פי סעיף 231 לחוק העונשין, התשל"ז-1977.

 

  1. המפקח על ההגרלות 

המפקח על ההגרלות יהיה _______

 

  1. מקום שיפוט

מקום שיפוט לגבי תובענה כנגד החברה ו/או המפקח, בגין כל עניין הנובע מתכנית זו, יהיה יחידה סביבתית________

 

  1. התיישנות

תקופת ההתיישנות לכל תובענה כנגד _______, בגין כל עניין הנובע מתכנית זו, היא 6 חודשים ממועד ההגרלה הרלוונטית.